גורמים ב'דגל התורה': "גפני צועד בעיוורון אחרי צעירים משולהבים"

"עם כל הכבוד לגפני - ומגיע לו כבוד, לא ברור למה הוא מבעיר את השטח ללא סיבה באמת מוצדקת, היום הוא נגד ליצמן ואתמול הוא נגד פרוש".
ישראל אוחיון 2 Comment on גורמים ב'דגל התורה': "גפני צועד בעיוורון אחרי צעירים משולהבים"

יו"ר ועדת הכספים משה גפני לא מפסיק לירות לכל הכיוונים • מתברר כי גם ב'דגל התורה' לא מבינים את מהלכיו של גפני • "לא ברור למה הוא מבעיר את השטח ללא סיבה באמת מוצדקת"

צילום: Yonatan Sindel/Flash90
"עם כל הכבוד לגפני - ומגיע לו כבוד, לא ברור למה הוא מבעיר את השטח ללא סיבה באמת מוצדקת, היום הוא נגד ליצמן ואתמול הוא נגד פרוש".
13:46
28.04.24
מערכת האתר No Comments on משיח, עכשיו! הרב שניאור אשכנזי והרב דב הלפרין בסעודת משיח • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

מלחמת 'דגל התורה' ו'אגודת ישראל' הולכת ומסתעפת. לאחר המפקד המדובר אותו דרשו נציגי 'דגל התורה' במהלך הוועידה הארצית שהתקיימה בחפץ חיים, הקרב עבר אל כותרות העיתונים, תחילה תקף יו"ר ועדת הכספים ח"כ משה גפני את עמיתו סגן שר החינוך מאיר פרוש, והבוקר שוב תקף גפני, הפעם את שר הבריאות יעקב ליצמן.

בכותרת הראשית של עיתון 'משפחה' שהתפרסם הבוקר, מופיעים דברים קשים שאמר גפני בראיון לעיתון נגד ליצמן, "ליצמן מוכר את האינטרסים שלנו ולא מקיים את ההסכמים, הוא חבר לאנשים שהורסים את עולם התורה, עוד אמר גפני כי ליצמן "אינו פועל להוציא את הבית היהודי ולהכניס את 'המחנה הציוני' לקואליציה".

מקורבי ליצמן זעמו בעקבות דבריו של גפני והם שיגרו היום מסרים קשים לכיוונו. אלא שבבדיקת אתר 'קול חי' עולה כי גם גורמים בכירים ב'דגל התורה' לא רוו נחת מהסערות שמוביל יו"ר ועדת הכספים.

אחד הגורמים טען הערב לאתר 'קול חי' כי "עם כל הכבוד לגפני – ומגיע לו כבוד, לא ברור למה הוא מבעיר את השטח ללא סיבה באמת מוצדקת, היום הוא נגד ליצמן ואתמול הוא נגד פרוש".

גורם נוסף ב'דגל התורה' אמר הערב לאתר 'קול חי' כי "גפני צועד בעיוורון אחרי צעירים משולהבים שמחפשים את הרעש והצלצולים, אבל בדרך אנחנו מפסידים את האחדות במחנה".



2 תגובות

מיין תגובות
  1. 2

    מה לא ברור? כמה אפשר לתת לאחרים לצפצף על הסכמים ורוטציות ולהמשיך לשתוק?

  2. 1

    בלי קשר למה שגפני אומר כן או לא
    מה באמת עושה ליצמן כדי לרסן את ההשתוללות של משרד החינוך? למה אנחנו לא זוכים לשמוע ממנו ישירות בלי תיווך של ח"כ כזה או אחר?